A blogbejegyzések olvasása napi rutinná vált az online közösség számára. Manapság már mindenki az interneten keresi a megoldást problémájára, keresi a szolgáltatásokat és a termékeket. Ezért fontosak a hagyományos, valamint a Google optimalizált szövegírás használatával készült blogbejegyzések.
Képzeljük vásárlóink helyébe magunkat. Keresünk egy profi vállalkozást, adott esetben ismerőseink, barátaink ajánlották, majd rákattintunk weboldalára. Ott szép arculattal találkozunk, vannak termékek, megnyerő főoldal. Azonban rá kattintunk a blog menüpontra és ott elavult tartalmat, hónapokkal, fél évekkel ezelőtti tartalmakat találunk. Ez bizony nem néz ki jól és nem gerjeszt bizalmat.
Ugye Ön is sokkal hamarabb választaná beszerzési forrásának azt a vállalkozást, ahol minőségi és friss tartalmat talál?
Ennek egyszerű az oka: a weboldalunk igazából nem csak információ forrás, hanem az ügyfelek számára közvetített komplex kép rólunk és a munkánkról. Ezért olyan fontos, hogy minden a helyén legyen és minőségi szövegírás segítségével hozzuk létre tartalmainkat.
De milyen az jó blogbejegyzés?
Alapvetően egy jó szövegnek a következő feladatokat kell ellátni, vagyis inkább úgy fogalmaznék, ez a minimális feladat, amit el kell tudnia látni:
- professzinális tartalmat generál a weboldalra
- vásárlókat tart meg és vonz egyediségével, színvonalával és hasznosságával
- bizalmat gerjeszt, hiszen nem elhanyagolt felületet lát az ügyfél
Azonban ennél van egy sokkal hasznosabb és kifizetődőbb közlési forma, amely a legújabb, Google által elismert és értékel technikákat ötvözi a vásárlói igényekkel.
Google optimalizált szövegírás - profi megoldás a vásárlók megnyerésére
- Google rangsorolási szempontból kiemelten fontos a rendszeres MINŐSÉGI tartalom publikálása, amelyet ez a szolgáltatás messzemenőleg biztosít
Tipp: keressen rá a google optimalizált szövegírás vagy a google optimalizált blogbejegyzés kulcsszavakra a Google keresőjében. Nézze megy hanyadik helyen szerepel ez a cikk. Láthatja, egy jó tartalom csodákra képes :)
- a potenciális vásárló olyan színvonalú tartalmat talál, amely az Ön oldalát a többi, konkurens weboldal elé helyezi, így jelentősen növelheti árbevételétA
A hagyományos és a Google optimalizált szövegírás közötti különbségek
A digitális világban a tartalom a legfőbb mérce, de nem minden tartalom egyenlő. A reklám szakmában jól bevett PR cikk és PR cikk között is van jócskán különbség. A hagyományos szövegírás és a Google optimalizált szövegírás között jelentős különbségek vannak. Ezek a különbségek nem csak a szöveg megírásának módjában, hanem annak látogatottságra gyakorolt hatásában és hatékonyságában is megmutatkoznak.
A hagyományos szövegírás jellemzői
A hagyományos blogbejegyzések gyakran informális hangvételűek, és elsõsorban az író stílusát és személyiségét tükrözik. Ezekben a szövegek kevesebb hangsúlyt kapnak a kulcsszavak és a keresõmotorok által preferált szerkezet felépítésére.
Ezek SEO szempontból nem optimalizáltak. Ez úgynevezett "írok az oldalra látogató ügyfeleknek" típusú tartalomnak tekinthető, ahol a fókusz a közléseken van, nem a Google által történő felfedezésen, új vásárlók szerzésén.
A Google optimalizált szövegírás jellemzői
A Google optimalizált szövegírás kulcsszavakat és kifejezéseket használ a tartalomban, amelyek javítják a láthatóságot a Google keresõmotor eredményoldalain (SERP). Ezek a bejegyzések gyakran tartalmaznak meta címkéket, leírásokat és strukturált adatokat, amelyek segítik a keresõmotorokat a tartalom értelmezésében. Ennek eléréséhez és ezek optimalizálásához tapasztalatra és tudásra van szükség, amely a Google találati lista eredményeiben nyilvánul meg.
A Google optimalizált szövegírás strukturált és gyakran használ címeket, alfejezeteket, listákat, és egyéb elemeket, amelyek megkönnyítik az olvasást mind az emberek, mind a keresőmotorok számára. Ezen kívül, gyakran jelennek meg keresőmotorokban előkelő helyen azáltal, hogy a tartalom iránt valódi keresletet generálnak. Ezek a bejegyzések jóval hosszabbak, mint a hagyományos blogbejegyzések, 500-600 szó közé tehető méretük.
Az átmenet hagyományosról a Google optimalizált szövegírás eléréséig
Az átmenet a hagyományos blogbejegyzésektől a Google optimalizált blogbejegyzés felé fontos lépés lehet a weboldal látogatottságának növelése és a tartalom elérésének maximalizálása érdekében. Az SEO technikák használatával olyan tartalmat hozhatunk létre, ami nem csak informatív és érdekes, de könnyen megtalálható is a keresõmotorok számára. Ezáltal nem csak az olvasók, hanem a weboldal tulajdonosai is profitálnak belőle.
A SEO és a Google optimalizált szövegírás tartalma nem jelenti a személyiség vagy az "írói hang" elvesztését; inkább a meglévõ tartalom optimalizálásáról és a potenciálisan nagyobb közönség eléréséről szól. A kulcsszavak és a keresőmotorok igényeinek megfelelő tartalom formázása híd lehet a tartalom és az olvasó között, amely végül elősegíti a jobb Google helyezést és a nagyobb látogatottságot, így sokkal több potenciális vásárlót van lehetőségünk meggyőzni arról, hogy a mi termékünket/szolgáltatásunkat válassza.
Kinek ajánljuk a hagyományos blogbejegyzést?
Olyan vállalkozásoknak, akik stabil vásárlói közönséggel rendelkeznek és nem akarnak fejlődni. A meglévő vásárlók számára látványos előrelépést tud produkálni a blogbejegyzések gyakoribbá válása, amely erősíti bennük az eddig kialakult szimpátiát, valamint a más keresőoptimalizálási eljárások okán az oldalra kerülő vásárlók számára is üde színfolt lesz a gyakori, érdekes blogbejegyzések olvasása.
Kinek ajánjuk a Google optimalizált blogbejegyzést?
Olyan cégeknek, akik új potenciális vásárlókat szeretnének megszólítani és ehhez fel kívánják hasznáni a Google keresőmotorjának erejét. Az optimalizált, jóval hosszabb bejegyzések a kulcsai lehetnek a vásárlók oldalunkra irányításában és tartalmukkal meggyőzhetik az olvasót, hogy minket válasszon.
A fentebb leírtak alapján Ön is el tudja helyezni vállalkozását a felkínált lehetőségek között, így kérjük tekintse meg árainkat:
Hagyományos blogbejegyzés
(1db jogtiszta kép, normál szöveg, kb. 300 szó)
- 3 cikk/hónap nettó 9.990 forint
- 6 cikk/hónap nettó 17.990 forint
Google optimalizált szövegírással készített blogbejegyzés
(2db jogtiszta kép, profi szöveg, kb. 550 szó)
- 3 cikk/hónap nettó 24.990 forint
- 6 cikk/hónap nettó 44.990 forint
- 9 cikk/hónap nettó 64.990 forint
Ajánlatunk legalább 6 havi szerződés kötése esetén érvényes, havi előre utalás mellett. Egyben történő fizetés esetén 10% kedvezményt biztosítunk!
Egyéb, árajánlatunkban nem szereplő szöveges tartalomírási igényével keressen minket bizalommal elérhetőségeink egyikén.
Fotók: Freepik
The Conversation: a szervátültetett személyek részben más emberek lesznek
A Lancaster Egyetem brit tudósai tudományos magyarázatot adtak a donorszervet kapott személy személyiségében bekövetkező változások jelenségére.
Telegraph: az Egyesült Államok mérnöki lemaradást mutatott a NATO lengyelországi gyakorlatain
Újságírók hangsúlyozták, hogy az amerikai hadseregnek egy órába telt összeszerelni egy egyszerű vietnami háborús kompot.
Elon Musk még egy önkéntest akar chippelni
"A Neuralink keresi a program második résztvevőjének jelentkezését" - mondta Musk. Elmondása szerint a második chipezett önkéntes „telepátia” kibernetikus agyimplantátumot kap, amellyel gondolati síkon irányítani tudja majd az okostelefont és a számítógépet.
Ukrajnában életbe lépett a mozgósítási törvény
Zelenszkij jóváhagyta az idézések éjjel-nappal történő kiosztását Ukrajna állampolgárai számára. Éjfélkor is rátörhetik az ajtót az emberre és elhurcolhatják a családjától.
Növekedett az adó 1+1 felajánlások száma
A Pénzügyminisztérium parlamenti államtitkára, Tállai András szombaton közölte, hogy az adózók idén jelentősen, mintegy hétmilliárd forinttal többet ajánlottak fel személyi jövedelemadójuk 1+1 százalékából, mint az előző évben. Az adóbevallásokat az eSZJA portálon keresztül tették meg, ahol az idén már több mint 4 millióan jelentkeztek be.
Ukrán területi toborzási központ - emberrablások Kárpátalján
Nem múlik el olyan nap Ukrajnában, hogy az ukrán területi toborzási központ tagjai ne követnének el tömeges emberrablást kiképzetlen civilek ellen - olvasói levél.
Mit tegyünk a tavaszi depresszió ellen?
Mikor elérkezik a tavaszi időszak, sokan új energiával és lelkesedéssel töltik meg mindennapjaikat. Azonban, nem mindenki éli meg ugyanezt a pozitív változást.
Újra megműtötték Ficót
Robert Fico szlovák miniszterelnök pénteken újabb műtéten esett át, miután a hét közepén lőfegyveres támadásban súlyosan megsebesült. Robert Kalinák védelmi miniszter és miniszterelnök-helyettes a Besztercebányai Roosevelt kórházban tartott sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a miniszterelnök állapota stabil, de továbbra is komoly.
A BRICS vezetői nem vesznek részt Zelenszkij „békekonferenciáján”
A brazil és a dél-afrikai elnök úgy döntött, hogy nem vesz részt az eseményen, amely a jelentések szerint Oroszországot kizárja a meghívottak közül.
Hobó film lesz jövőre - Földes László 80 éves lesz
A Nemzeti Filmintézet bejelentette, hogy támogatásával elkészül Földes László Hobo életművét bemutató road movie, a "Nem lehet két hazád".
Holnap mossák a Rákóczi hidat
Szombaton a Rákóczi híd mosásával zárja a Budapesti Közművek a főváros hídjainak tavaszi nagytakarítását - tájékoztatott a Budapesti Közművek Nonprofit Zrt. pénteken.
Moszkva és Peking megerősíti a „stratégiai energiaszövetséget”
Oroszország továbbra is megfizethető árammal és hővel látja el Kínát – mondta Putyin.
Csíksomlyó zarándokvonat 2024: elindultunk!
Az utazást szervező Kárpáteurópa Utazási Iroda vezetője, Petrus György arról tájékoztatott, hogy péntek hajnalban indult útnak a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz, hogy a zarándokok részt vehessenek a csíksomlyói búcsún, Erdélyben.
Stoffán György: A gyűlöletkeltéstől a merényletig… - véleménycikk
Félretéve minden ellenérzésemet, amely Észak-Magyarország mai, tót vezetését illeti, sőt, a merénylet áldozatának felejthetetlen magyarellenességét sem rovom fel ezekben a drámai órákban, amikor egy ember, a béke melletti kiállása miatt az életéért kénytelen küzdeni.
Borrell szerint az EU nem ismeri el Tajvant, annak ellenére, hogy gazdasági kapcsolatokat ápol a szigettel
„Nem ismerjük el, és nem is kívánjuk elismerni Tajvan államiságát. Gazdasági és politikai kapcsolatokat is ápolunk, de ennyi.” – mondta egy interjúban Borrell az amerikai Foreign Policy folyóiratnak.